Tisdag och svin kallt..

Att vädret och vÄrmen bara kan svänga om på en natt.. 4 grader varmt helt plötsligt. En halv grad när jag lämnade Viggo i morse. Burr… Men rätt så skönt ändå. Det dryga är att barnen måste ha så mycket kläder på sig nu, och att det är så svårt hur man ska klä dom.
Just nu sover barnen och jag är också super trött.. Men jag har en maskin tvätt jag måste vänta på innan jag går och lägger mig. R jobbar natt denna veckan så han är på jobbet. Min man han kan han.. Han har nämligen byggt ett soffbord av en gammal dörr som stod här när vi flyttade in. Det blev verkligen jätte fint och jag är såå nöjd!

IMG_5792.JPG
Så himla fint..

Viggo har börjat sagt noni.. Ja han kallas ju så. Har gjort det sedan första dagen på bb. Det kommer mer och mer ord nu. Så himla go då han på morgonen väcker Hugo med ett heeeeeeeej. Älskade ungar 💕. Hugo han röjer Och ska gå med allt han får tag i. Dock har han inte tagit ett enda steg utan att hålla i sig. Men det kommer när det kommer. Jag är rätt glad att han inte går ännu. Då får jag ha honom liten lite längre. 🙂

IMG_5775.JPG

IMG_5788.JPG
V

IMG_5776.JPG

Viggo hittade en geggamojja pöl han tyckte det var roligt att kladda i.. resultatet blev duschen några minuter senare..😂.

IMG_5780.JPG
Och till slut lite fransar.. 🙂 i morgon har jag en kund kl 11 såå roligt!

Leave a comment